<<<  Return to the BodyMod.org Community
  Active TopicsActive Topics  CalendarCalendar  Search The ForumSearch  
Music
 BodyMod.org Forum : General Chit-Chat : Music
Message Icon Topic: All I really c is.. Post Reply Post New Topic
Page  of 4 Next >>
Author Message
dreadyroots
Heavy Modder
Heavy Modder


Total Mods: 12

Joined: December/30/2007
Posts: 256
Quote dreadyroots Replybullet Topic: All I really c is..
    Posted: January/24/2008 at 9:29pm
Metal and rock n shit. Anybody out there into Hip-Hop, Drum n Bass, Jam Bands n shit.
IP IP Logged
monokrome
Mod-let
Mod-let


Total Mods: 3

Joined: July/23/2007
Posts: 7
Quote monokrome Replybullet Posted: January/25/2008 at 2:12am
Surely. Rock is overrated... Too little innovation. Too much crap.

:)
IP IP Logged
Tia.
Mod God
Mod God


Total Mods: 72

Joined: July/16/2007
Posts: 974
Quote Tia. Replybullet Posted: January/25/2008 at 5:30am
I like a little as much as the next person. Bit of dance music is good at times too, but none of this new stuff, 90's is good =)
IP IP Logged
teacake
Heavy Modder
Heavy Modder


Total Mods: 10

Joined: June/11/2007
Posts: 1591
Quote teacake Replybullet Posted: January/25/2008 at 5:56am
I am a big fan of pendulum
IP IP Logged
Jeeennnnniiiii
Heavy Modder
Heavy Modder


Total Mods: 23

Joined: October/18/2007
Posts: 4107
Quote Jeeennnnniiiii Replybullet Posted: January/25/2008 at 6:21am
Originally posted by Tia.

90's is good =)


damn right!
well i might have somethin' to say about that, space man!
IP IP Logged
teacake
Heavy Modder
Heavy Modder


Total Mods: 10

Joined: June/11/2007
Posts: 1591
Quote teacake Replybullet Posted: January/25/2008 at 6:24am
are you listening to some girls aloud?
IP IP Logged
muffocation
Mod-let
Mod-let


Total Mods: 5

Joined: October/27/2007
Posts: 279
Quote muffocation Replybullet Posted: January/25/2008 at 7:08am
love idm, glitch, drill'n'bass and weeeeiird forms of electro!

Originally posted by monokrome

Surely. Rock is overrated... Too little innovation. Too much crap.:)


that's certainly a sweeping statement... there are tones of rock/influenced bands creating original and 'out there' music, just gotta filter through the shit to find 'em.
IP IP Logged
Jeeennnnniiiii
Heavy Modder
Heavy Modder


Total Mods: 23

Joined: October/18/2007
Posts: 4107
Quote Jeeennnnniiiii Replybullet Posted: January/25/2008 at 7:19am
hahahahaha *puts on girls aloud for fun spirit*
well i might have somethin' to say about that, space man!
IP IP Logged
CureFiend
Mod-let
Mod-let


Total Mods: 6

Joined: November/27/2007
Posts: 80
Quote CureFiend Replybullet Posted: January/25/2008 at 1:49pm
Some hip hop is cool.  My city has some cool local stuff. but that's about it.
But sadly the greats of my city are becoming more national now.

but jam bands definately rule.
IP IP Logged
xoedyash
Heavy Modder
Heavy Modder


Total Mods: 17

Joined: December/31/2007
Posts: 96
Quote xoedyash Replybullet Posted: January/25/2008 at 2:21pm
i'm into any music as long as it is creative but i hate country music.you'ld think more cowboys would drown in their beers,but no they keep making shitty music.i don't get it.
IP IP Logged
Page  of 4 Next >>
Post Reply Post New Topic
Printable version Printable version

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot create polls in this forum
You cannot vote in polls in this forum



This page was generated in 0.613 seconds.